Termín:integrovaný marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=integrovaný marketing
 
|Name=integrovaný marketing
 
|Definition=označenie faktu, že akýkoľvek návrh a realizácia akejkoľvek marketingovej aktivity musí brať do úvahy aj iné aktivity
 
|Definition=označenie faktu, že akýkoľvek návrh a realizácia akejkoľvek marketingovej aktivity musí brať do úvahy aj iné aktivity
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=holistický marketing, integrujúci marketing
 
|Related terms=holistický marketing, integrujúci marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Firmy musia integrovať svoje systémy s manažmentom dopytu, manažmentom prostriedkov a s manažmentom sietí. Integrovaný marketing je jednou zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing. Integrovaný marketing kladie doraz najmä na integráciu komunikácie, distribúcie (kanály) výrobkov a služieb.
 
|Comment=Firmy musia integrovať svoje systémy s manažmentom dopytu, manažmentom prostriedkov a s manažmentom sietí. Integrovaný marketing je jednou zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing. Integrovaný marketing kladie doraz najmä na integráciu komunikácie, distribúcie (kanály) výrobkov a služieb.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:20, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie faktu, že akýkoľvek návrh a realizácia akejkoľvek marketingovej aktivity musí brať do úvahy aj iné aktivity
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: holistický marketing, integrujúci marketing
Poznámka: Firmy musia integrovať svoje systémy s manažmentom dopytu, manažmentom prostriedkov a s manažmentom sietí. Integrovaný marketing je jednou zo štyroch zložiek tvoriacich holistický marketing. Integrovaný marketing kladie doraz najmä na integráciu komunikácie, distribúcie (kanály) výrobkov a služieb.