Termín:marketingová komunikácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(5 medziľahlých úprav od 2 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Definition=zložka marketingového mixu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, podpora predaja, public relations, osobný predaj, priamy marketing, event marketing, baner, 3D objekty, 3D reklama, 5M, 5M mediálneho mixu, ADAM, AIDA, advergaming, advertorial, afektívna stratégia reklamného posolstva, alternatívne médiá, ambient advertising, ambush marketing, analýza osobných hnacích síl, bait-and-switch reklama, bilbordový smog
+
|Related terms=marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
 
|Context=Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
|Context source=Viestová, K. - Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Context source=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:13, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: zložka marketingového mixu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Termíny marketingová komunikácia, marketingový komunikačný mix nahradili termíny používané v predchádzajúcom vývojovom období teóriu marketingu, promotion. Obsah marketingovej komunikácie možno vyjadriť aj prostredníctvom komponentov jednotlivých nástrojov marketingového komunikačného mixu.
Zdroj kontextu: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
Príbuzné termíny: marketingový mix, marketingový nástroj, reklama, afektívna stratégia reklamného posolstva
Cudzojazyčný ekvivalent: en: promotion