Termín:consumer promotion: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
 
|Field=marketing, predaj
 
|Field=marketing, predaj
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
+
|Related terms=marketingová komunikácia, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
 
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
 
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 10: Riadok 10:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 +
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:11, 23. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
Zdroj: PODĽA: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer promotion