Termín:consumer promotion: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(3 medziľahlé úpravy od 3 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=consumer promotion
 
|Name=consumer promotion
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
 
|Definition=forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
|Localized definitions=
+
|Field=marketing, predaj
|Field=marketing
+
|Related terms=marketingová komunikácia, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Bárta, V. Pátik, L. Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.
|Related terms=marketingová komunikácia, spotrebiteľ, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
+
|Translations={{Translation
|Synonyms=
+
|Language=en
|Bibliography=Bárta, V., Pátik, L., Postler, M.: Retail marketing. 2009.
+
|Localized form=consumer promotion
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=consumer promotion}}
+
}}
 
|Acceptability=Profesionalizmus
 
|Acceptability=Profesionalizmus
|Context=
+
|Suggest box=1
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:11, 23. apríl 2021

Profesionalizmus [?]

Oblasť: marketing, predaj
Definícia: forma marketingovej komunikácie zameraná na individuálneho konečného spotrebiteľa, jej základným cieľom je krátkodobá maximalizácia predajov s extrapoláciou pomerného zvýšenia dlhodobých predajov
Zdroj: PODĽA: Bárta, V. – Pátik, L. – Postler, M.: Retail marketing. Praha: Management Press 2009.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, marketing na úrovni individuálnych zákazníkov
Cudzojazyčný ekvivalent: en: consumer promotion