Termín:community panel: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(5 medziľahlých úprav od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=community panel
 
|Name=community panel
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový výskum
|Related terms=
 
 
|Synonyms=komunitný panel
 
|Synonyms=komunitný panel
|Bibliography=
+
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
+
|Comment=Community panel je použiteľný pri všetkých klasických prieskumoch trhu od produktových testov cez prieskumy komunikácie a značky až po spokojnosť klienta. Poskytuje cenné zistenia rovnako ako ad-hoc prieskum, ako aj kontinuálne štúdie, a to kvantitatívne alebo kvalitatívne. Je rýchly a flexibilný, poskytuje hĺbkový pohľad na profil zákazníkov.
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=Community panel je použiteľný pri všetkých klasických prieskumoch trhu - od produktových testov cez prieskumy komunikácie a značky až po spokojnosť klienta. Poskytuje cenné zistenia rovnako ako ad-hoc prieskum, ako aj kontinuálne štúdie, a to kvantitatívne alebo kvalitatívne. Je rýchly a flexibilný, poskytuje hĺbkový pohľad na profil zákazníkov.
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:10, 23. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: komunitný panel
Príbuzné termíny: marketingový výskum
Poznámka: Community panel je použiteľný pri všetkých klasických prieskumoch trhu – od produktových testov cez prieskumy komunikácie a značky až po spokojnosť klienta. Poskytuje cenné zistenia rovnako ako ad-hoc prieskum, ako aj kontinuálne štúdie, a to kvantitatívne alebo kvalitatívne. Je rýchly a flexibilný, poskytuje hĺbkový pohľad na profil zákazníkov.