Termín:customizácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=customizácia
 
|Name=customizácia
 
|Definition=proces, pri ktorom podnik prevezme iniciatívu a upravuje trhovú ponuku podľa osobného želania jednotlivých zákazníkov
 
|Definition=proces, pri ktorom podnik prevezme iniciatívu a upravuje trhovú ponuku podľa osobného želania jednotlivých zákazníkov
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
|Related terms=marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, spotrebiteľ
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Armstrong, G. Saunders, J. Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Podnik sa v rámci customizácie stáva partnerom svojich zákazníkov a tí sa stávajú aktívnymi spotrebiteľmi.
 
|Comment=Podnik sa v rámci customizácie stáva partnerom svojich zákazníkov a tí sa stávajú aktívnymi spotrebiteľmi.
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:14, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: proces, pri ktorom podnik prevezme iniciatívu a upravuje trhovú ponuku podľa osobného želania jednotlivých zákazníkov
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Armstrong, G. – Saunders, J. – Wong, V.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: marketing na úrovni individuálnych zákazníkov, zákazník, riadenie vzťahov so zákazníkmi
Poznámka: Podnik sa v rámci customizácie stáva partnerom svojich zákazníkov a tí sa stávajú aktívnymi spotrebiteľmi.