Termín:buzz marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 9: Riadok 9:
 
|Localized form=buzz marketing
 
|Localized form=buzz marketing
 
}}
 
}}
|Acceptability=Odporúčaný
+
|Acceptability=Neologizmus
 
|Comment=Tvorcom tejto koncepcie je Mark Hughes, ktorý je autorom knihy Buzz marketing. Buzz marketing môže vznikať aj pri upevňovaní vzťahov s tzv. mienkotvornými vodcami skupín. Na webe tento marketing funguje veľmi dobre prostredníctvom blogov. Definícia hovorí, že buzz marketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií natoľko, že hovoriť a písať o vašej značke alebo podniku sa stáva zábavnou, fascinujúcou a pre média zaujímavou témou.
 
|Comment=Tvorcom tejto koncepcie je Mark Hughes, ktorý je autorom knihy Buzz marketing. Buzz marketing môže vznikať aj pri upevňovaní vzťahov s tzv. mienkotvornými vodcami skupín. Na webe tento marketing funguje veľmi dobre prostredníctvom blogov. Definícia hovorí, že buzz marketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií natoľko, že hovoriť a písať o vašej značke alebo podniku sa stáva zábavnou, fascinujúcou a pre média zaujímavou témou.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:29, 23. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: technika marketingovej komunikácie, pri ktorej sa propagácia o nových výrobkoch šíri ústnym podaním
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, word of mouth, virálny marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: buzz marketing
Poznámka: Tvorcom tejto koncepcie je Mark Hughes, ktorý je autorom knihy Buzz marketing. Buzz marketing môže vznikať aj pri upevňovaní vzťahov s tzv. mienkotvornými vodcami skupín. Na webe tento marketing funguje veľmi dobre prostredníctvom blogov. Definícia hovorí, že buzz marketing upútava pozornosť spotrebiteľov a médií natoľko, že hovoriť a písať o vašej značke alebo podniku sa stáva zábavnou, fascinujúcou a pre média zaujímavou témou.