Termín:business-to-consumer: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=B2B trh, spotrebiteľ, distribúcia
+
|Related terms=B2B trh, distribúcia, consumer-to-business
 
|Synonyms=B2C
 
|Synonyms=B2C
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
|Suggest box=no
+
|Suggest box=1
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 14:53, 21. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: on-line predaj tovaru a služieb individuálnym konečným spotrebiteľom
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Synonymum: B2C
Príbuzné termíny: B2B trh, distribúcia, consumer-to-business
Cudzojazyčný ekvivalent: en: business-to-consumer