Termín:analýza osobných hnacích síl: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=analýza osobných hnacích síl
 
|Name=analýza osobných hnacích síl
 
|Definition=metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
 
|Definition=metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Related terms=marketingový výskum, marketingová komunikácia
|Related terms=marketingový výskum, značka, marketingová komunikácia
 
 
|Synonyms=PDA, personal drive analysis
 
|Synonyms=PDA, personal drive analysis
|Bibliography=PODĽA Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace, 2008.
+
|Bibliography=PODĽA: Clow, K. E. Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=personal drive analysis}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=personal drive analysis
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:14, 19. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, ktorá pomáha výskumníkom pochopiť individuálne psychologické pohnútky k pôžitkárstvu, ambíciám alebo individualite, ktoré majú vplyv na výber značky
Zdroj: PODĽA: Clow, K. E. – Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. Brno: Computer Press 2008.

Synonymum: PDA, personal drive analysis
Príbuzné termíny: marketingový výskum, marketingová komunikácia
Cudzojazyčný ekvivalent: en: personal drive analysis