Termín:marketingový nástroj: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
 
|Definition=taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=ľudia, procesy, programy, výkon, 5M mediálneho mixu, customer experience management
+
|Related terms=ľudia, procesy, programy, 5M mediálneho mixu, customer experience management, cenový mix
|Synonyms=four P's
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:01, 19. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: taktická premenná alebo premenné, ktoré spoločnosť reguluje tak, aby boli úspešné
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer SK 2014.

Príbuzné termíny: ľudia, procesy, programy, 5M mediálneho mixu, customer experience management, cenový mix