Termín:výrobok²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=čokoľvek, čo môže byť iným ponúknuté na trhu na získanie, použitie, spotrebu alebo iba na pritiahnutie pozornosti
 
|Definition=čokoľvek, čo môže byť iným ponúknuté na trhu na získanie, použitie, spotrebu alebo iba na pritiahnutie pozornosti
 
|Field=obchod, predaj, tovary a služby
 
|Field=obchod, predaj, tovary a služby
 +
|Related terms=cielený marketing
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 13: Riadok 14:
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 22:29, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, predaj, tovary a služby
Definícia: čokoľvek, čo môže byť iným ponúknuté na trhu na získanie, použitie, spotrebu alebo iba na pritiahnutie pozornosti
Zdroj: PODĽA: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: cielený marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: product, en: article