Termín:hodnota¹: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=hodnota
+
|Name=hodnota¹
 
|Definition=schopnosť ''zostaviť'' správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
 
|Definition=schopnosť ''zostaviť'' správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=hodnotový reťazec, hodnota značky
 
|Related terms=hodnotový reťazec, hodnota značky
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Schopnosť podniku poskytovať svojim zákazníkom hodnotu je úzko spojená s jeho schopnosťou uspokojovať vlastných zamestnancov a ďalšie záujmové skupiny.
 
|Context=Schopnosť podniku poskytovať svojim zákazníkom hodnotu je úzko spojená s jeho schopnosťou uspokojovať vlastných zamestnancov a ďalšie záujmové skupiny.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Comment=Hodnota v tomto zmysle znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.
 
|Comment=Hodnota v tomto zmysle znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 15:22, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: schopnosť zostaviť správnu kombináciu akosti, služieb a ceny, ktorá zodpovedá cieľovému trhu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Schopnosť podniku poskytovať svojim zákazníkom hodnotu je úzko spojená s jeho schopnosťou uspokojovať vlastných zamestnancov a ďalšie záujmové skupiny.
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Príbuzné termíny: hodnotový reťazec, hodnota značky
Poznámka: Hodnota v tomto zmysle znamená uspokojenie požiadaviek spotrebiteľa pri čo najnižšej možnej úrovni nákladov spojených so získaním vlastníctva a používaním daného predmetu.