Termín:hodnota značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=de
 
|Language=de
|Localized form=der Brandwert
+
|Localized form=Brandwert (der)
 
}}{{Translation
 
}}{{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 13: Riadok 13:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Meradlom hodnoty je ochota zákazníkov platiť za produkt danej značky viac peňazí, ako by zaplatili za produkty konkurenčných značiek.
 
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]
 +
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 09:14, 3. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pridaná hodnota, ktorú predstavuje značka výrobku k hodnote produktu
Zdroj: PODĽA Boone, L. E. — Kurtz, D. L.: Contemporary marketing. United States of America: The Dryden Press 1974.

Príbuzné termíny: značka, hodnota¹, hodnotový reťazec, produkt
Cudzojazyčný ekvivalent: de: Brandwert (der), en: brand equity