Termín:značka distributéra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
          |Name=značka distributéra
+
|Name=značka distributéra
          |Field=ekonómia
+
|Definition=vlastní a riadi ju distributér, maloobchodník alebo veľkoobchodník, na rozdiel od značky výrobcu
      }}
+
|Field=ekonómia, marketing
 
+
|Related terms=distributér, maloobchodník, veľkoobchodník, značka výrobcu
      [[Category:Ekonómia]]
+
|Synonyms=súkromná značka, súkromná etiketa
 +
|Bibliography=PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=fr
 +
|Localized form=marque (n. f.)  de distributeur
 +
}}{{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=distributor's brand
 +
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 +
}}
 +
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 16:04, 29. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, marketing
Definícia: vlastní a riadi ju distributér, maloobchodník alebo veľkoobchodník, na rozdiel od značky výrobcu
Zdroj: PODĽA: American Marketing Association: Dictionary of Marketing Terms. Illinois: NTC Business Books 1995.

Synonymum: súkromná značka, súkromná etiketa
Príbuzné termíny: distributér, maloobchodník, veľkoobchodník, značka výrobcu
Cudzojazyčný ekvivalent: fr: marque (n. f.) de distributeur, en: distributor's brand