Termín:vertikálny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=vertikálny marketing
 
|Name=vertikálny marketing
|Definition=
+
|Definition=predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
 
|Related terms=klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
|Synonyms=
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
|Bibliography=
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=Ide o klasický, tradičný marketing. Predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu. Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov
+
|Comment=Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing.
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 13:07, 11. október 2016

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: predstavuje ucelenú koncepciu - potreby zákazníkov, oblasť použitia, značku, cenu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: klasický marketing, marketingová koncepcia, zákazník, značka, cena
Poznámka: Tento výraz vychádza zo spôsobu tzv. vertikálneho myslenia, pre ktoré je charakteristická logika myslenia, jeho postupnosť, selekcia myslenia (výber podľa určitých kritérií, vlastností, veľkosti, tovaru, znakov a pod.) v jednom smere, téme s overenými postupmi a verifikáciou jednotlivých krokov. Ide o klasický, tradičný marketing.