Termín:3D objekty: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=3D objekty
 
|Name=3D objekty
 
|Definition=nadrozmerné trojdimenzionálne objekty, ktoré stvárňujú produkt hmotne a spravidla práve tie vyvolávajú v zákazníkovi spotrebiteľskú chuť
 
|Definition=nadrozmerné trojdimenzionálne objekty, ktoré stvárňujú produkt hmotne a spravidla práve tie vyvolávajú v zákazníkovi spotrebiteľskú chuť
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová komunikácia, 3D reklama, zákazník, bod predaja
 
|Related terms=marketingová komunikácia, 3D reklama, zákazník, bod predaja
|Synonyms=
 
 
|Bibliography=Trend Top príloha, jún 2003.
 
|Bibliography=Trend Top príloha, jún 2003.
|Translations=
+
|Acceptability=Neologizmus
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
 
|Comment=Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 
|Comment=Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 09:16, 3. október 2016

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nadrozmerné trojdimenzionálne objekty, ktoré stvárňujú produkt hmotne a spravidla práve tie vyvolávajú v zákazníkovi spotrebiteľskú chuť
Zdroj: Trend Top príloha, jún 2003.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, 3D reklama, zákazník, bod predaja
Poznámka: Systém 3D vytvára na predajnej ploche priestorovú dominanciu, naviguje k produktu, ovplyvňuje rozhodovanie pri nákupe priamo na mieste predaja. Výhodou tejto formy komunikácie je okrem nižších výrobných nákladov aj jednoduchá a rýchla inštalácia, bezproblémová výmena grafických motívov, ako aj možnosť prestavby.