Termín:vertikálna dimenzia integrácie logistiky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=logistika, marketing, distribúcia
 
|Field=logistika, marketing, distribúcia
 
|Related terms=integrovaná logistika, horizontálna dimenzia integrácie logistiky
 
|Related terms=integrovaná logistika, horizontálna dimenzia integrácie logistiky
|Bibliography=Logistika, č. 11, 2001.
+
|Bibliography=PODĽA: Logistika, Měsíčník Hospodárskych no­vín. Praha: ECONOMIA, a. s., roč. 2001.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 17:35, 31. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika, marketing, distribúcia
Definícia: prepojenie a logistické zladenie výroby s vývojom, marketingom a firemnou stra­tégiou, t. j. prepojenie rôznych útvarov v rámci jedného podniku
Zdroj: PODĽA: Logistika, Měsíčník Hospodárskych no­vín. Praha: ECONOMIA, a. s., roč. 2001.

Príbuzné termíny: integrovaná logistika, horizontálna dimenzia integrácie logistiky