vernostný status

Z STD
Verzia z 08:20, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje vzťah kupujúceho a značky
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Kontext: Kupujúcich možno rozdeliť do štyroch skupín podľa vernostného statusu ku značke a to : hard-core loyals - spotrebitelia, ktorí kupujú neustále rovnakú značku, split loyals - spotrebitelia, ktorí sú verní dvom alebo trom značkám, shifting loyals - spotrebitelia, ktorí prenášajú svoju vernosť z jednej značky na druhú, switchers - spotrebitelia, ktorí neprejavujú vernosť žiadnej značke
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Príbuzné termíny: značka