Termín:vernostný status: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=vernostný status
 
|Name=vernostný status
 
|Definition=vyjadruje vzťah kupujúceho a značky
 
|Definition=vyjadruje vzťah kupujúceho a značky
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.
|Related terms=značka
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=Kupujúcich možno rozdeliť do štyroch skupín podľa vernostného statusu ku značke a to : hard-core loyals - spotrebitelia, ktorí kupujú neustále rovnakú značku, split loyals - spotrebitelia, ktorí sú verní dvom alebo trom značkám, shifting loyals - spotrebitelia, ktorí prenášajú svoju vernosť z jednej značky na druhú, switchers - spotrebitelia, ktorí neprejavujú vernosť žiadnej značke
+
|Comment=Kupujúcich možno rozdeliť do štyroch skupín podľa vernostného statusu ku značke a to: hard-core loyals spotrebitelia, ktorí kupujú neustále rovnakú značku, split loyals spotrebitelia, ktorí sú verní dvom alebo trom značkám, shifting loyals spotrebitelia, ktorí prenášajú svoju vernosť z jednej značky na druhú, switchers spotrebitelia, ktorí neprejavujú vernosť žiadnej značke.
|Context source=Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
|Suggest box=no
 
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:13, 23. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vyjadruje vzťah kupujúceho a značky
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. – Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada 2007.

Poznámka: Kupujúcich možno rozdeliť do štyroch skupín podľa vernostného statusu ku značke a to: hard-core loyals – spotrebitelia, ktorí kupujú neustále rovnakú značku, split loyals – spotrebitelia, ktorí sú verní dvom alebo trom značkám, shifting loyals – spotrebitelia, ktorí prenášajú svoju vernosť z jednej značky na druhú, switchers – spotrebitelia, ktorí neprejavujú vernosť žiadnej značke.