Termín:samoobslužný maloobchod: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=samoobslužný maloobchod |Definition=maloobchodný predaj, pri ktorom zákazníci sami realizujú proces vyhľadávania, porovnávania a výberu tovaru |Fi…“)
 
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=samoobslužný maloobchod
 
|Name=samoobslužný maloobchod
 
|Definition=maloobchodný predaj, pri ktorom zákazníci sami realizujú proces vyhľadávania, porovnávania a výberu tovaru
 
|Definition=maloobchodný predaj, pri ktorom zákazníci sami realizujú proces vyhľadávania, porovnávania a výberu tovaru
|Field=marketing
+
|Field=obchod, predaj
 
|Related terms=maloobchod
 
|Related terms=maloobchod
|Bibliography=PODĽA Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 10:11, 18. december 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, predaj
Definícia: maloobchodný predaj, pri ktorom zákazníci sami realizujú proces vyhľadávania, porovnávania a výberu tovaru
Zdroj: PODĽA: Kotler, P. — Armstrong, G.: Marketing. Bratislava: SPN 1992.

Príbuzné termíny: maloobchod