Termín:reklamná agentúra: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
 
|Definition=útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
 
|Field=reklama, marketing
 
|Field=reklama, marketing
|Related terms=reklama, reklamná komunikácia, account
+
|Related terms=reklama, reklamná komunikácia, account, art direktor
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation

Aktuálna revízia z 12:49, 31. marec 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: reklama, marketing
Definícia: útvar špecializovaný na poskytovanie reklamných služieb
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.

Kontext: Celých päť dní je Deduško Večerníček expertom na hypotéku. Za 15 tisíc eur ho totiž kúpila reklamná agentúra, ktorá obľúbenú postavičku ihneď zapojila do kampane banky ČSOB. Licenciu na používanie Večerníčka, ktorý každý večer rozsvecuje na oblohe hviezdy, Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) predala na jedenásť týždňov.
Zdroj kontextu: Hospodárske noviny. Bratislava: Ecopress a. s., 8. 3. 2011.
Príbuzné termíny: reklama, reklamná komunikácia, account, art direktor
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advertising agency
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Reklamn%C3%A1 agent%C3%BAra