neuromarketing

Z STD
Verzia z 13:01, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, technika marketingovej komunikácie, komerčnej komunikácie, založená na využívaní poznatkov psychológie, neuropsychológie, kognitívnej psychológie
Zdroj: Clow, K. E., Baack, D.: Reklama, propagace a marketingová komunikace. 2008.

Kontext: Neuromarketing je relatívne mladým marketingovým odvetvím, ktoré je založené na najnovších poznatkoch štúdii v oblasti psychológie a neurológie. Jeho cieľom je na základe týchto poznatkov lepšie identifikovať a pochopiť reakcie v mozgu, ktoré súvisia s nákupným správaním a rozhodovaním spotrebiteľov a využiť ich pre zefektívnenie komerčných aktivít výrobcov.
Zdroj kontextu: Krofianová, D.: Neuromarketing - nový marketingový nástroj. In: Trend marketing č. 12/2007, str. 34.
Príbuzné termíny: reklama, marketingová komunikácia