náklady spojené so zákazníckym servisom

Z STD
Verzia z 00:59, 11. december 2018, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: logistika
Definícia: hlavným nákladom, ktorý môže vyplynúť z nedostatočnej úrovne zákazníckeho servi­su, sú náklady súvisiace so stratou predajnej príležitosti
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.

Kontext: Ďalej sem patria všetky náklady spojené s podporou zákazníckeho servisu (popredajný servis a pod.) a manipuláciou s vráte­ným tovarom (reklamácie).
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Lexikón logistiky. Bratislava: Vydavateľstvo Iura Edition 2007.