Termín:multikultúrny marketing: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Premenovanie referencií s indexom)
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=multinacionálny marketing, multiregionálny marketing, marketingový výskum, marketingová medzera ²
+
|Related terms=multinacionálny marketing, multiregionálny marketing, marketingový výskum, marketingová medzera²
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Aktuálna revízia z 09:24, 14. september 2017

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: vznikol na základe výsledku starostlivého marketingového výskumu, ktorý odhalil, že rôzne etnické a demografické mikrosegmenty (trhové výklenky) často nereagujú na hromadnú propagáciu požadovaným spôsobom, preto vyžaduje špecifický prístup
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Príbuzné termíny: multinacionálny marketing, multiregionálny marketing, marketingový výskum, marketingová medzera²