Termín:marketing neziskovej organizácie: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 2: Riadok 2:
 
|Name=marketing neziskovej organizácie
 
|Name=marketing neziskovej organizácie
 
|Definition=aplikovaný marketing, ktorý sa chápe predovšetkým ako uskutočňovanie vybraných marketingových aktivít v určitej postupnosti, najčastejšie sú to reklama, public relations, výskum trhu
 
|Definition=aplikovaný marketing, ktorý sa chápe predovšetkým ako uskutočňovanie vybraných marketingových aktivít v určitej postupnosti, najčastejšie sú to reklama, public relations, výskum trhu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh, CRM²
 
|Related terms=aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh, CRM²
 
|Synonyms=marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
 
|Synonyms=marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=non-profit marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=non-profit marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Context=Výrazným znakom marketingu neziskovej organizácie je, že jej ciele majú vždy integrovaný charakter: smerujú k zákazníkovi (voličovi, pacientovi) a k prispievateľovi (sponzorovi, darcovi, orgánu štátnej správy a pod.).
 
|Context=Výrazným znakom marketingu neziskovej organizácie je, že jej ciele majú vždy integrovaný charakter: smerujú k zákazníkovi (voličovi, pacientovi) a k prispievateľovi (sponzorovi, darcovi, orgánu štátnej správy a pod.).
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Context source=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:10, 23. apríl 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: aplikovaný marketing, ktorý sa chápe predovšetkým ako uskutočňovanie vybraných marketingových aktivít v určitej postupnosti, najčastejšie sú to reklama, public relations, výskum trhu
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Kontext: Výrazným znakom marketingu neziskovej organizácie je, že jej ciele majú vždy integrovaný charakter: smerujú k zákazníkovi (voličovi, pacientovi) a k prispievateľovi (sponzorovi, darcovi, orgánu štátnej správy a pod.).
Zdroj kontextu: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
Synonymum: marketing v neziskových organizáciách, neziskový marketing, nekomerčný marketing, non-profit marketing
Príbuzné termíny: aplikovaný marketing, reklama, vzťahy s verejnosťou, trh, CRM²
Cudzojazyčný ekvivalent: en: non-profit marketing