Termín:manažér pre zákaznícky servis: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=manažér pre zákaznícky servis
 
|Name=manažér pre zákaznícky servis
|Definition=zodpovedá za vzťahy so zákazníkmi, poskytovanie informácií zákazníkom
+
|Definition=manažér, ktorý zodpovedá za vzťahy so zákazníkmi, poskytovanie informácií zákazníkom
|Field=ekonómia
+
|Field=ekonómia, organizácia podniku
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
+
|Related terms=manažér
 +
|Bibliography=PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en

Aktuálna revízia z 16:56, 22. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: ekonómia, organizácia podniku
Definícia: manažér, ktorý zodpovedá za vzťahy so zákazníkmi, poskytovanie informácií zákazníkom
Zdroj: PODĽA Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Príbuzné termíny: manažér
Cudzojazyčný ekvivalent: en: customer service manager