Termín:logo: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=logo
 
|Name=logo
|Definition=grafická značka označujúca firmu, produkt, službu a pod.
+
|Definition=grafické označenie, ktoré sa v praxi často vyskytuje na označovanie výrobcov a ich tovarov a služieb, označovanie prevádzok, rôznych inštitúcií či škôl
|Field=masmédiá, marketing
+
|Field=duševné vlastníctvo, masmédiá, marketing
 
|Related terms=značka
 
|Related terms=značka
 
|Synonyms=logotyp
 
|Synonyms=logotyp
|Bibliography=kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie. Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda 2006.
+
|Bibliography=VOJČÍK, P. a kol. 2012. Právo duševného vlastníctva. Plzeň: Aleš Čeňek, s.r.o., 2012. 331 st. ISBN 978-80-7380-373-5.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
Riadok 11: Riadok 11:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|URL=http://sk.wikipedia.org/wiki/Logo
+
|Comment=Môže byť chránené ako ochranná známka.
 
}}
 
}}
 +
[[Category:Duševné vlastníctvo]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]
 
[[Category:Masmediálna komunikácia]]

Aktuálna revízia z 13:39, 26. apríl 2024

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: duševné vlastníctvo, masmédiá, marketing
Definícia: grafické označenie, ktoré sa v praxi často vyskytuje na označovanie výrobcov a ich tovarov a služieb, označovanie prevádzok, rôznych inštitúcií či škôl
Zdroj: VOJČÍK, P. a kol. 2012. Právo duševného vlastníctva. Plzeň: Aleš Čeňek, s.r.o., 2012. 331 st. ISBN 978-80-7380-373-5.

Synonymum: logotyp
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: logo
Poznámka: Môže byť chránené ako ochranná známka.