identita spoločnosti

Z STD
Verzia z 15:53, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Anonymous (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: cieľavedome tvorená koncepcia vnútornej štruktúry, fungovania a vonkajšej prezentácie konkrétneho podniku v marketingovom prostredí
Zdroj: PODĽA Bedrnová, E., Nový, I. a kol.: Psychologie a sociologie řízení. 2002.

Synonymum: firemná identita
Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, vzťahy s verejnosťou
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate identity
Poznámka: Cieľom identity spoločnosti je vyjadrovať vlastnú špecifickosť, originalitu a nezameniteľnosť s inými obdobne orientovanými podnikmi.