Termín:firemný dizajn: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=firemný dizajn |Definition=vizuálno-štylistické spôsoby vyjadrovania sa podniku (písmo, symboly, farby a pod.) |Field=obchod |Bibliography=Viestová,…“)
 
 
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=firemný dizajn
 
|Name=firemný dizajn
|Definition=vizuálno-štylistické spôsoby vyjadrovania sa podniku (písmo, symboly, farby a pod.)
+
|Definition=vizuálno-štylistické spôsoby vyjadrovania sa podniku
|Field=obchod
+
|Field=obchod, marketing
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
Riadok 9: Riadok 9:
 
}}
 
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 +
|Comment=Firemný dizajn zahŕňa písmo, symboly, farby a pod.
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Aktuálna revízia z 14:47, 27. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, marketing
Definícia: vizuálno-štylistické spôsoby vyjadrovania sa podniku
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 2. Predajňa, obchodný podnik. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate design
Poznámka: Firemný dizajn zahŕňa písmo, symboly, farby a pod.