Termín:bilbordový smog: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(Jedna medziľahlá úprava od jedného ďalšieho používateľa nie je zobrazená)
Riadok 7: Riadok 7:
 
|Related terms=marketingová komunikácia, bilbord, reklama
 
|Related terms=marketingová komunikácia, bilbord, reklama
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.
+
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Translations=
 
|Translations=
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Comment=
 +
|Suggest box=no
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 16:05, 21. apríl 2021

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nevhodný počet a umiestnenie bilbordov v určitej lokalite
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Príbuzné termíny: marketingová komunikácia, bilbord, reklama