Termín:analýza portfólia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=analýza podnikateľského portfólia
 
|Related terms=analýza podnikateľského portfólia
|Bibliography=PODĽA:
+
|Bibliography=PODĽA: Altkorn, J. – Kramer, T.: Leksykon marketingu. Varšava: PWE 1998.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Comment=Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.
 
|Comment=Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.

Verzia zo dňa a času 21:02, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: metóda, ktorá vyznačuje a hodnotí pozíciu analyzovaných prvkov (hospodárskych jednotiek, produktov, cenných papierov) so zreteľom na hlavné premenné, determinujúce rozhodovanie týkajúce sa tvorby optimálnej štruktúry súboru (portfólia) týchto prvkov
Zdroj: PODĽA: Altkorn, J. – Kramer, T.: Leksykon marketingu. Varšava: PWE 1998.

Príbuzné termíny: analýza podnikateľského portfólia
Poznámka: Premennými sú veľkosť očakávaného zisku (os y) a veľkosť rizika zmeny hodnoty (os x). Vo všeobecnej rovine existuje viacero metód analýzy portfólia, ktoré sa využívajú v tvorbe stratégií, plánovania marketingu a rozvoja podniku.

Pre JL: termín výkon je v kategórii MEDICÍNA (pôvodné termíny), pre MARKETING nemáme termín výkon.