Termín:akcia²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Related terms=event marketing
 
|Related terms=event marketing
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:30, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: udalosti inscenované tak, aby sa k cieľovému publiku prihovárali nejakou formou, príkladom sú tlačové konferencie a otváracie galavečery
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: event marketing