Termín:akcia²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
 
(2 medziľahlé úpravy od 2 ďalších používateľov nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=akcia
+
|Name=akcia²
 
|Definition=udalosti inscenované tak, aby sa k cieľovému publiku prihovárali nejakou formou, príkladom sú tlačové konferencie a otváracie galavečery
 
|Definition=udalosti inscenované tak, aby sa k cieľovému publiku prihovárali nejakou formou, príkladom sú tlačové konferencie a otváracie galavečery
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=event marketing
 
|Related terms=event marketing
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.
|Bibliography=PODĽA Kotler, Ph., Armstrong, G., Saunders, J., Wong, V.: Moderní marketing. 2007.
 
|Translations=
 
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 16:30, 1. júl 2020

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: udalosti inscenované tak, aby sa k cieľovému publiku prihovárali nejakou formou, príkladom sú tlačové konferencie a otváracie galavečery
Zdroj: PODĽA: Kotler, Ph. a kol.: Moderní marketing. Praha: Grada 2007.

Príbuzné termíny: event marketing