Termín:akceptácia značky: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
Riadok 4: Riadok 4:
 
|Field=obchod, obchodná značka
 
|Field=obchod, obchodná značka
 
|Bibliography=PODĽA: Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 
|Bibliography=PODĽA: Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.
 +
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=brand acceptance
 +
}}
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Ekonómia]]
 
[[Category:Ekonómia]]

Verzia zo dňa a času 11:45, 21. november 2018

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: obchod, obchodná značka
Definícia: ochota spotrebiteľov kúpiť jednu značku pri porovnaní s ostatnými značkami v podstate rovnakého produktu
Zdroj: PODĽA: Adam 1991. Viestová, K. a kol.: Lexikón obchodu 1. Trh, obchod, tovar. Bratislava: Vydavateľstvo Ekonóm 2006.

Cudzojazyčný ekvivalent: en: brand acceptance