Termín:advergaming: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Revízia 394857 používateľa Kristina.bobekova (diskusia) bola vrátená)
 
(2 medziľahlé úpravy od jedného ďalšieho používateľa nie sú zobrazené)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
 
|Name=advergaming
 
|Name=advergaming
|Definition=metóda a technika nástroja marketingovej komunikácie - virálneho marketingu
+
|Definition=metóda a technika nástroja marketingovej komunikácie virálneho marketingu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=virálny marketing, marketingová komunikácia, on-line reklama
 
|Related terms=virálny marketing, marketingová komunikácia, on-line reklama
|Synonyms=
+
|Bibliography=PODĽA: Schulze, V. Jöckel, S. Will, A.: Grundlage der Werbewirkungsforschung für Ingame-Advertising. Menschen Märkte Medien Management. Ilmenau: Berichte aus Forschung und Lehre / Technische Universität Ilmenau, Institut für Medien- und Kommunikationswissenschaft, Fachgebiet Medienmanagement 2007.
|Bibliography=PODĽA Schulze,V., Jöckel,S., Will,A.: Menschen Märkte Medien Management Werbewirkungsforschung fur Ingame - Advertising, Ilmenau 2007
+
|Translations={{Translation
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=advergaming}}
+
|Language=en
 +
|Localized form=advergaming
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Context=Výrazom "advergaming" sa chápu značkové on-line hry, ktoré slúžia ako propagačný nástroj a ich hlavným cieľom je odovzdávanie posolstva značky. Hry tak predstavujú reklamu navrhnutú na podporu produktu alebo značky.
 
|Context=Výrazom "advergaming" sa chápu značkové on-line hry, ktoré slúžia ako propagačný nástroj a ich hlavným cieľom je odovzdávanie posolstva značky. Hry tak predstavujú reklamu navrhnutú na podporu produktu alebo značky.
|Context source=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Context source=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
|URL=
+
|Suggest box=1
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
|Suggest box=1  
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 14:01, 19. apríl 2021

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: metóda a technika nástroja marketingovej komunikácie – virálneho marketingu
Zdroj: PODĽA: Schulze, V. – Jöckel, S. – Will, A.: Grundlage der Werbewirkungsforschung für Ingame-Advertising. Menschen Märkte Medien Management. Ilmenau: Berichte aus Forschung und Lehre / Technische Universität Ilmenau, Institut für Medien- und Kommunikationswissenschaft, Fachgebiet Medienmanagement 2007.

Kontext: Výrazom "advergaming" sa chápu značkové on-line hry, ktoré slúžia ako propagačný nástroj a ich hlavným cieľom je odovzdávanie posolstva značky. Hry tak predstavujú reklamu navrhnutú na podporu produktu alebo značky.
Zdroj kontextu: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
Príbuzné termíny: virálny marketing, marketingová komunikácia, on-line reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: advergaming