Termín:Xtreme shopper: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 16: Riadok 16:
 
|Approved=
 
|Approved=
 
|Comment=Podľa údajov spoločnosti GfK 31% americkej populácie patrí do tejto skupiny spotrebiteľov, sú v nej zastúpené všetky vekové skupiny vrátane sedemdesiatnikov i mladých mamičiek. Opakom je typ spotrebiteľa/zákazníka - tradicionalista (asi jedna tretina populácie), ktorí nakupujú stále rovnako.
 
|Comment=Podľa údajov spoločnosti GfK 31% americkej populácie patrí do tejto skupiny spotrebiteľov, sú v nej zastúpené všetky vekové skupiny vrátane sedemdesiatnikov i mladých mamičiek. Opakom je typ spotrebiteľa/zákazníka - tradicionalista (asi jedna tretina populácie), ktorí nakupujú stále rovnako.
 +
|Suggest box=Yes
 
}}
 
}}
  

Aktuálna revízia z 14:10, 30. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: typ spotrebiteľa/zákazníka, pre ktorého je charakteristické, že vynakladá veľmi veľa času a úsilia na vyhľadávanie najlepších ponúk akéhokoľvek tovaru, pričom používa všetky nové dostupné technológie a zdroje
Zdroj: PODĽA Moderní obchod 10/2010

Príbuzné termíny: spotrebiteľ, zákazník, nový marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Xtreme shopper
Poznámka: Podľa údajov spoločnosti GfK 31% americkej populácie patrí do tejto skupiny spotrebiteľov, sú v nej zastúpené všetky vekové skupiny vrátane sedemdesiatnikov i mladých mamičiek. Opakom je typ spotrebiteľa/zákazníka - tradicionalista (asi jedna tretina populácie), ktorí nakupujú stále rovnako.