Termín:Xtreme shopper: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
Riadok 5: Riadok 5:
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
 
|Localized fields=
 
|Localized fields=
|Related terms=spotrebiteľ, zákazník, ľudia, nový marketing
+
|Related terms=spotrebiteľ, zákazník, nový marketing
 
|Synonyms=
 
|Synonyms=
 
|Bibliography=PODĽA Moderní obchod 10/2010
 
|Bibliography=PODĽA Moderní obchod 10/2010

Verzia zo dňa a času 15:32, 29. september 2016

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: typ spotrebiteľa/zákazníka, pre ktorého je charakteristické, že vynakladá veľmi veľa času a úsilia na vyhľadávanie najlepších ponúk akéhokoľvek tovaru, pričom používa všetky nové dostupné technológie a zdroje
Zdroj: PODĽA Moderní obchod 10/2010

Príbuzné termíny: spotrebiteľ, zákazník, nový marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: Xtreme shopper
Poznámka: Podľa údajov spoločnosti GfK 31% americkej populácie patrí do tejto skupiny spotrebiteľov, sú v nej zastúpené všetky vekové skupiny vrátane sedemdesiatnikov i mladých mamičiek. Opakom je typ spotrebiteľa/zákazníka - tradicionalista (asi jedna tretina populácie), ktorí nakupujú stále rovnako.