Termín:CRM²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Premenovanie referencií s indexom)
Riadok 1: Riadok 1:
 
{{Term
 
{{Term
|Name=CRM
+
|Name=CRM²
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
|Localized definitions=
 
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Localized fields=
 
 
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
|Bibliography=Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.
+
|Bibliography=Viestová, K. Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
|Translations={{Translation|Language=en|Localized form=cause-related marketing}}
+
|Translations={{Translation
 +
|Language=en
 +
|Localized form=cause-related marketing
 +
}}
 
|Acceptability=Neologizmus
 
|Acceptability=Neologizmus
|Context=
 
|Context source=
 
|URL=
 
|Localized URLs=
 
|Approved=
 
|Comment=
 
 
}}
 
}}
 
 
 
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Verzia zo dňa a času 16:21, 1. júl 2020

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.

Synonymum: cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing