Termín:CRM²: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
 
(Jedna medziľahlá úprava od rovnakého používateľa nie je zobrazená.)
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
 
|Definition=marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=marketingová stratégia, neziskový marketing, komerčný marketing, CRM¹
+
|Related terms=marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
 
|Synonyms=cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Trenčín: Inštitút aplikovaného manažmentu 2012.
+
|Bibliography=Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.
 
|Translations={{Translation
 
|Translations={{Translation
 
|Language=en
 
|Language=en
 
|Localized form=cause-related marketing
 
|Localized form=cause-related marketing
 
}}
 
}}
 +
|Acceptability=Odporúčaný
 
}}
 
}}
 
[[Category:Marketing]]
 
[[Category:Marketing]]

Aktuálna revízia z 11:48, 15. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: marketingová stratégia, ktorá prepája aktivity ziskovej a neziskovej organizácie v záujme dosiahnutia ich obapolného profitu
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: cause-related marketing, dobročinný marketing, zdieľaný marketing
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing