Termín:Americká marketingová asociácia: Rozdiel medzi revíziami

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie
(Vytvorená stránka „{{Term |Name=Americká marketingová asociácia |Definition=''pozri definíciu synonyma'' |Field=marketing |Related terms=etický kódex AMA |Synonyms=AMA |Bibliography=…“)
 
 
Riadok 3: Riadok 3:
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Definition=''pozri definíciu synonyma''
 
|Field=marketing
 
|Field=marketing
|Related terms=etický kódex AMA
+
|Related terms=etický kódex AMA, Asociácia výrobcov vlastných značiek
 
|Synonyms=AMA
 
|Synonyms=AMA
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.
 
|Bibliography=Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Aktuálna revízia z 21:32, 11. marec 2021

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. Bratislava: Wolters Kluwer 2014.

Synonymum: AMA
Príbuzné termíny: etický kódex AMA, Asociácia výrobcov vlastných značiek