hlavný vysielací čas

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: programový priemysel
Definícia: časový úsek programovej štruktúry, ktorý je charakterizovaný najvyššou sledovanosťou
Zdroj: PODĽA: Reifová, I. a kol.: Slovník mediální komunikace. Praha: Portál 2004.

Kontext: Nedôsledné spravodajstvo, podvyživené publicistické programy, ale najmä v uplynulom roku – reprízy takmer 15-ročných komediálnych seriálov, zostrihy slovenskej show vo forme Festivalu televíznej zábavy či x-tých repríz Senzusu často v hlavnom vysielacom čase je absurdnou, neprístojnou ponukou verejnoprávnej inštitúcie a absolútnym výsmechom občanom, ktorí poctivo prispievajú na finančné zabezpečenie STV.
Zdroj kontextu: Bachletová, E.: Mediálne predstavy bytia a ich akceptácia spoločnosťou. Bratislava 2009.
Synonymum: prime time
Príbuzné termíny: horúce a chladné médiá, publikum, reklama, rating, share