marketingová koncepcia

Z STD
Verzia z 16:19, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súbor zásad tvoriacich podstatu marketingu, ktoré sa uplatňujú v najrôznejších oblastiach hospodárskej činnosti
Zdroj: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.

Kontext: Pre marketingovú koncepciu podnikania je dôležité sledovanie vývojových tendencií danej ekonomiky v súvislosti s ostatnými oblasťami najmä s rýchlymi zmenami vo vede, technike a technológií. Existuje päť alternatívnych koncepcií, podľa ktorých môžu organizácie usmerňovať svoje marketingové aktivity - výrobná koncepcia, výrobková koncepcia, predajná koncepcia, marketingová koncepcia, koncepcia spoločenského marketingu.
Zdroj kontextu: Šibl, D. a kolektív: Veľká ekonomická encyklopédia - výkladový slovník. 2002.
Príbuzné termíny: holistický marketing
Cudzojazyčný ekvivalent: en: marketing concept