marketingový plán

Z STD
Verzia z 17:03, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: nástroj na riadenie a koordináciu marketingových činností, ktorý operuje na strategickej a taktickej úrovni
Zdroj: PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.

Kontext: Strategický marketingový plán rozpracováva cieľové trhy a hodnotovú ponuku, ktorá má byť ponúkaná a ktorá je založená na analýze najlepších trhových príležitostiach. Taktický marketingový plán špecifikuje marketingové taktiky vrátane vlastností výrobkov, propagácie, obchodovania, tvorby ceny, predajných kanálov a služieb (servis).
Zdroj kontextu: PODĽA Kotler, Ph., Keller, K. L.: Marketing, management. 2007.
Príbuzné termíny: procesy, mediálny plán
Poznámka: V inej definícii obsahuje marketingový plán šesť krokov: situačná analýza, ciele, stratégia, taktické kroky, rozpočet a kontrola.