marketér

Z STD
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Nesprávny termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: označenie pracovníka, ktorý sa stará o obchodný rast svojej zamestnávateľskej firmy, alebo pre pracovníka zaoberajúceho sa marketingom
Zdroj: Viestová, K. a kol.: Marketing. Výklad pojmov. 2014.

Kontext: Z hľadiska uspokojovania potrieb zákazníkov možno rozlišovať reaktívneho marketéra – ktorý zistí konštatovanú potrebu a splní ju, anticipatívneho marketéra – ktorý pozerá dopredu a premýšľa aké potreby by mohli mať zákazníci v blízkej budúcnosti, kreatívneho marketéra – hľadá a nachádza riešenia, ktoré zákazníci nepožadovali ale ktoré nadšene prijímajú.
Zdroj kontextu: Kotler, Ph. - Keller, K. L.: Marketing, management. Praha: Grada Publishing, 2007.
Príbuzné termíny: 5M
Poznámka: Nesprávne používaný český preklad - v slovenských slovníkoch sa nenachádza.