logo

Z STD
Verzia z 14:44, 12. júl 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

Prejsť na: navigácia, hľadanie

Normalizovaný termín [?]

Oblasť: masmédiá, marketing
Definícia: grafická značka označujúca firmu, produkt, službu a pod.
Zdroj: kol. autorov: Stručný slovník masmediálnej a marketingovej komunikácie, Trnava: Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda. 2006.

Kontext: S príchodom porevolučných hypermarketov sme sa radovali, že na nákupy už nemusíme chodiť s taškami, teraz ich tam však začíname znova nosiť. Sú igelitky naozaj taký problém pre našu planétu? Ako môžu zodpovedať za záplavy či za šírenie malárie? Vlastniť igelitku s potlačou znamenalo pred revolúciou takmer to isté, ako mať dnes prevesenú cez rameno kabelku Prada. V 80. rokoch minulého storočia sa plastové tašky s logami západných značiek bežne nosili do školy namiesto aktoviek. Tí, čo boli šikovní, na nich dokonca výborne zarábali – jedna igelitka na „čiernom trhu“ stála v tom čase nekresťanských 5 Kčs.
Zdroj kontextu: Zdravie. Bratislava: Spoločnosť 7 plus, 2009, č. 11.
Synonymum: logotyp
Príbuzné termíny: značka
Cudzojazyčný ekvivalent: en: logo
URL: http://sk.wikipedia.org/wiki/Logo