CPM

Z STD
Verzia z 14:15, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: riadenie výkonu marketingových procesov a riadenie výkonnosti marketingových jednotiek
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: corporate performance management
Príbuzné termíny: manažment
Cudzojazyčný ekvivalent: en: corporate performance management
Poznámka: Týmito jednotkami môžu byť samostatne pracujúci marketingoví pracovníci alebo ich zoskupenie v oddeleniach.