zdieľaný marketing

Z STD
Verzia z 15:05, 23. apríl 2021, ktorú vytvoril JanaLevická (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Odporúčaný termín [?]

Oblasť: marketing
Definícia: pozri definíciu synonyma
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CRM²
Príbuzné termíny: marketingová stratégia, marketing neziskovej organizácie, komerčný marketing, CRM¹
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cause-related marketing
Poznámka: Spoločnosti chápu zdieľaný marketing ako možnosť na zvýraznenie svojej povesti a svojej značky, zvýšenie vernosti zákazníkov, obratu a pozornosti tlače. Veria, že zákazníci budú v stále zvýšenej miere pátrať po záznamoch dobrých prejavov občianskeho vystupovania idúcich ďalej ako dodávanie racionálneho a emocionálneho úžitku.