3D reklama

Z STD
Verzia z 11:21, 11. marec 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Neologizmus [?]

Oblasť: marketing
Definícia: súhrn všetkých nosičov reklamy, ktoré majú šírku, výšku a hĺbku, teda tri rozmery
Zdroj: Príloha Sprievodca marketingovou komunikáciou – Marketing, august 2004.

Príbuzné termíny: reklama, alternatívne médiá, marketingová komunikácia, 3D objekty
Poznámka: Okrem darčekových predmetov sem patria aj alternatívne spôsoby reklamy, zjednodušene by sme však do tejto kategórie mohli zaradiť reklamné predmety, predmety slúžiace na podporu predaja, darčeky pre zákazníkov, spolupracovníkov či partnerov, prílohy k mailingu, výročné darčeky, prémie, akvizičné predmety. Všetky predmety sú zároveň nosičom určitého reklamného oznámenia a taktiež nejakej úžitkovej vlastnosti.