cost per rating point

Z STD
Verzia z 17:21, 6. apríl 2021, ktorú vytvoril Kristina.bobekova (diskusia | príspevky)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: cena za jeden bod GRP, náklady na oslovenie jedného percenta cieľovej skupiny
Zdroj: Viestová, K. – Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy 2011.

Synonymum: CPRP
Príbuzné termíny: gross rating point, relatívny výkonový ukazovateľ, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: cost per rating point
Poznámka: Cena za jeden bod GRP je relatívnym meradlom efektivity daného média vo vzťahu k cieľovému publiku zadávateľa reklamy.

Pre JL: termín výkon je v kategórii MEDICÍNA (pôvodné termíny), pre MARKETING tento termín nemáme.