POPAI

Z STD
Verzia z 14:35, 29. september 2016, ktorú vytvoril Unknown user (diskusia)$7

(rozdiel) ← Staršia verzia | Approved revision (rozdiel) | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Prejsť na: navigácia, hľadanie

Tento anglický termín ešte nemá slovenský ekvivalent. Ak ho poznáte alebo chcete navrhnúť, prosíme, napíšte ho sem.


Neologizmus [?]
Oblasť: marketing
Definícia: svetová asociácia určená ako služba záujmom všetkých profesionálov, ktorých sa dotýka odbor reklamy v mieste predaja, t. j. zadávateľov reklamy, maloobchodníkov, výrobcov a dizajnérov POP materiálov, reklamných agentúr a pod.
Zdroj: Viestová, K., Štofilová, J.: Malý lexikón marketingu. 2011.

Príbuzné termíny: POP materiály, AMA, marketingová komunikácia, bod predaja, reklama
Cudzojazyčný ekvivalent: en: point of purchase advertising international
Poznámka: Asociácia POPAI bola založená v roku 1936 v USA a neskôr v roku 1988 v Európe. Členovia POPAI Central Europe - neziskovej medzinárodnej inštitúcie prijali Valnou hromadou 12.3.2003 Etický kódex, ktorý pri svojej práci dodržujú.